środa, 10 sierpnia 2011

Ametystowy talizman szczęścia



Naszyjnik,talizman szczęścia o charakterze mistycznym emanuje tajemniczością i magią.Wykonałam go na kursie instruktorskim w pracowni Planetart u p.Karoliny Zarzyckiej.Tak jak ten naszyjnik jest tajemniczy, tak jakieś nieznane,tajemnicze moce zaciągnęły mnie na ten kurs.
I dobrze zrobiły ! Zakochana jestem do dzisiaj w AC. Zostałam instruktorem , projektuję , tworzę i sprawiam radość sobie i innym.
Myślę , że w tym talizmanie tkwią wszystkie szczęśliwe moce.
Naszyjnik ten jest piękną ozdobą. Główny element wykonany jest ze srebra pr. 999 w technice AC i dużej bryłki ametystu. Całość jest oksydowana i lekko polerowana.
Wielkość ametystu : 4x4cm.
Obwód łańcuszka przetykanego drobnymi bryłkami ametystu : 60cm
Zapięcie łańcuszka umieściłam asymetrycznie z przodu po lewej stronie.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz